O nás
Václav Trojan
![online-classroom-02](https://reditelskaakademie.cz/stootsoo/2021/08/online-classroom-02-1.png)
Působil jako učitel na základní, speciální i střední škole, ale také jako ředitel gymnázia v Brně. Deset let působil jako vedoucí Centra školského managementu PedF UK, je autorem řady vzdělávacích programů a koncepcí. Dlouhodobě spolupracuje s ČŠI, NPI a řadou vzdělavatelů DVPP, je odborným garantem několika projektů MAP. Svoje zkušenosti a poznatky často předává na konferencích, má na svém kontě několik knížek, kromě toho má bohatou publikační činnost nejen odbornou, ale také popularizační s cílem propagovat hodnotu ředitelské práce široké veřejnosti a podporovat ředitele škol. V neposlední řadě je stále v terénu v kontaktu s pedagogickými pracovníky i zřizovateli.
![ke jmenu na webu](https://reditelskaakademie.cz/stootsoo/2021/08/ke-jmenu-na-webu.jpg)
![ke jmenu na webu MV](https://reditelskaakademie.cz/stootsoo/2021/08/ke-jmenu-na-webu-MV.jpg)
Miluše Trojanová
![online-classroom-16](https://reditelskaakademie.cz/stootsoo/2021/08/online-classroom-16.png)
Dlouhodobě se věnuje tématu zavádění inovací ve vzdělávání. Opírá se o více než dvacet let zkušeností, kdy aktivně učila v mateřské a základní škole, byla koordinátorem tvorby ŠVP a pracovala jako hlavní metodik pro primární a preprimární edukaci. Byla projektovou manažerkou a lektorkou v EDUkační LABoratoři, podílela se na přípravě a realizaci projektů Škola dotykem, Školka hrou, Zavádění formativního hodnocení a dalších. Je odborným garantem programů DVPP pro předškolní vzdělávání v oblastech čtenářské a matematické pregramotnosti. Působila také na ředitelské pozici ve společnosti Tutor a v rámci své pracovní pozice na MŠMT se věnovala problematice Dlouhodobých záměrů vzdělávání. Svou publikační činnost zaměřuje na rozvoj pregramotností u dětí v předškolním věku, je spoluautorkou metodických příruček Školka hrou. V současné době působí jako ředitelka mateřské školy.
Proč zrovna my?
![online-classroom-09](https://reditelskaakademie.cz/stootsoo/2021/08/online-classroom-09.png)
- Víme, co naši ředitelé potřebují
- Umíme spojit teorii s praxí, stejně jako spojovat odlišnosti
- Nikdo není lepší, máme čitelnou a související profesní historii
- Známe kontext i konkrétní situace
- Používáme stejný slovník, rozumíme si
- Chodili jsme ve stejných botách, nabízíme osobní zkušenosti
- Ředitelé o nás vědí, máme jejich důvěru a podporu
- Jsme kontinuální a čitelní
- Stát některé naše názory přijal ve strategických dokumentech
- Vymýšlíme, komentujeme, navrhujeme řešení i přímo realizujeme
Ředitelská akademie s.r.o.
Informace
Pro média
Kontakt
Obchodní podmínky